July 31, 2009

bila da tak de roomate....

setelah lama mengidam nak beroomate kan dak part one..
akhirnye sem nie dapat juge...

teruja wei...
dapat tahu satu bilik gan part one..;)

let me intdoduce sket
name adik nie shila..
die duk sungkai perak.(kite geng ar dik,hehe)
die amik kos diim gak.haha( aku tahu die terpaksa)
seorang budak yang baik la..ley satu kepala gan aku dak ni

berkenaln da habis,sekarang mula story
sekarang aku gembira dapat adik bilik an..
tapi...jangan sangka panas hingga ke petang..eceh-eceh..

bermula entah bila dia cakap gan aku yang dia tak suka duduk uitm segamat tuh..
asik terfikir nak balik umah jer kata dia..
aku tak la terkejut bila dia cakap camtu
sebab dulu aku pun ade perasaan yang sama gak camnie..
aku pun try la pujuk dia,cakap gan dia jangan fikir sangat pasl rumah tue..( ayat skema la kan..)
mula-mula dia ok tapi dia da nekad nak berhenti la pulak..
dia call parent dia mintak pendapat, dia tanya pandangan aku lak pastu
of coz la aku suh dia stay kt uitm segamat ni kan..
rugi la kalau berhenti sekarang..
tapi kalau hati dia da nekad kita tak boleh wat ape-ape la kan..
so kena terima keputusan dia..
akhirnya khamis malam jumat bersamaan 16 julai 2009
shila as budak bilik aku nie puan pulang la..
parent die datang amik kt segamat nie..
sedih gak sebab dah tak de roomate tapi tak pela..aku pun da biasa..;)
now aku duk bilik sorang.
menunggu bakal roomate yang baru.

p/s : nati aku uplaod gamba roomate aku ni ey..





nama dia shila


RaRa and Shila

smile


RaRa : sape la gerangan roomate baru aku yg baru ni ek??

No comments:

Post a Comment

Nak cakap ape,cakap jer..