August 23, 2009

Bibir aku kena cium

mamat mane cium bibir aku ni wei??
tak baek taw..;) hehe

tak de lah..
senarnye aku ngah mengalami satu sakit yg dipanggil

U.L.S.E.R / U.L.C.E.R mulut


bibir sebelum sakit :)

bibir selepas kena cium gn ulser.lol


gile tak suka sakit nie
abis bibir aku yg cantik nie wei..(cantek ker..perasan jer (: )
satu lg die menyebabkan aku rase sgt tak selesa ar
nak makan sakit,nak gosok gg sakit,semua sakit serba serbi..
sabar je la..


RaRa : mak..tolong,sakit nie.. ):

11 comments:

  1. minum air garam tauu.
    pedih, tapi, sgt effektive!
    ;)

    ReplyDelete
  2. aah. btol cik dobot. slain air garam, u bole ltak vicks or balm yg pedas2 kt atas ulser tu.
    memg sakit la.
    but 1 mlm i bt da healed. :)

    ReplyDelete
  3. ataupun makan makanan yg peda waktu ianya masih panas2..kan..kan..
    ekeke..

    ReplyDelete
  4. rara to dobot :
    air garam??
    waa sakit...xmau..xde cra len ker.huhu

    rara to yern ain :
    lorh..sakt la cmtu..

    rara ti sharamli :
    mkn yg pedas?huu..

    ReplyDelete
  5. Ciannyer


    P/s:
    So jeles ngan u lah,
    ur lips soooo comeyy weii(^^)
    (yg b4 sakit tuu..hehe)

    ReplyDelete
  6. aku suka letak madu kalau kena sakit ni :) leatk garam pun bley , tapi pedih wooo..
    len kali kena mintak ulser cium ngan berhati2 ..hikhikhik...

    ReplyDelete
  7. bahaye nie..gne perkataan cium..dibulan ramadhan nie..hehe..

    ReplyDelete
  8. rara to hanakimi :
    lips tu amik kt tenet jer
    huhu

    rara to am :
    okie..tp slalu ulcer tu xreti nk cium gn baek la
    hehe

    rara to shah ariel :
    ala...perkataan jer..


    rara to dobot :
    baek lah..;)

    ReplyDelete
  9. haha..aku selalu jer kena..guna ubat amik dariklinik pun tak leh baik cepat.tapi sejak akhir2 ni lama dah tak kena ulcer ni...

    ReplyDelete

Nak cakap ape,cakap jer..