January 19, 2010

Minggu yang tidak bersemangat


sekarang dah minggu ke 3 ~~
dah lame tak tulis kat blog nih.
mesti baby ni dah merajuk an.
sorry lar..rasa mood nak mengupdate tu tak muncul-mucul pun.

minggu ni agak malang skit ar,
sebab aku tak berapa nak sihat.
demam,batuk,sakit tekak dan selsema .cukup semua .haish
( sila la lah marah en busyuk saya,die penyebab saya sakit.heee;p )

study : assingment dah dapat satu
: kena buat 2 research.satu untuk recod center dan satu lagi untuk information agency
awal-awal dah dapat kerja.huhu
kerja terbaru entreprenurship.betul ke eja ni? ala macam keusahawanan tu.means kena buat satu syarikat lar..pastu jual product yang bertemakan from waste to wealth.(bahan kitar semula )
product ape yang mahu dipromte nie...haish.
sape2 yg ade idea ley la gitahu ey. ;)

bila malam je badan aku rasa panas.
kenapa tah,padahal dah banyk ubat aku telan.
tak sembuh-sembuh pun.(aku cam merungut lak kan.hish tak baek betul)
banyak perkara yang aku buat rasa cam tak bersemangat.tak suke camni..

waktu macam ni aku sangat merindui emak dan nenek.
tapi ape boleh buat kena bersabar la..
okie..fara kena sabar dan kuat semangat ;)

RaRa :penat la hari nieh..!

No comments:

Post a Comment

Nak cakap ape,cakap jer..