May 9, 2010

akan lebih rajin untuk mengupdate ;)



dah berkurun lama tak update blog nie.
ish3.agak sibuk dengan kerja ditahun akhir.( semester 6, diploma k)
baby nie mesti dah merajuk giler gn mama dia nie.huhu
sorry sayang, pasnie mama akn selalu mengupdate baby yer..;)


8 mei 2010. hari ni last paper tuk diploma nie. dah tamat semuanya.
3 tahun belajar kat segamat ,
macm2 pengalaman aku dapat.suka, duka dan segala-galanya
nak kate dah graduate aku rase belum lagi...
sebab aku tunggu result kua.
klaw ok semuanya brulah kite kate boleh graduate kn..

sekarang dah cuti..
dah kat rumah nie
jumpe mak, abah, adik, n atok nenek
yelar dah lame tak balik kn..
tapi aku sedih sebab kna berpisah dgn encik yayangku...
lama pulak tu..pasni entah bile ley jumpe.
kalau kite dpt smbg sme tmpt so kite ley jumpe kn yg..^_^

okiela..
nak puaskn diri dengan menonton tv.
nk tdo dan suruh mak jgn kejut selagi aku tak sedar ( buruk perngai kn)
nak makn sampi gemuk.
nk online sampi mate bengkak n jari pun sakit.huuu
banykyer nak wt nie...

ta pe...nur farah ain like this ;)

p/s : i am gonna mish my friend and my sayang =(

No comments:

Post a Comment

Nak cakap ape,cakap jer..