August 4, 2010

kali ni turn saya pula..

ALLAH selamatkan saya..
ALLAH selamatkan saya..
ALLAH selamatkan Nur Farah Ain..
ALLAH selamatkan saya..

Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday to me..
Happy birthday to me..

Zhu wo shengri kuaile..
Zhu wo shengri kuaile..
Zhu wo shengri kuaile..
Zhu wo shegri kuaile..




4 Ogos 1989

buat nabila dan hafiz yang berkongsi tarikh lahir sama dengan saya..saya ucapkan selamat hari lahir juga ;)


sekarang saya dah dewasa. 21 tahun ;)) bukan tue ok kawan-kawan.
mak abah..anak kamu dah besar, bagi sahaja kebenaran pada saya tuk pergi kemana-mana tempat yang saya mahu yer..^_^



p/s : gamba tidak diedit, untuk menunjukkan keaslian sebenar.haha(sebenrnya saya malas)


RaRa : sape lagi kongsi birthday dengan saya??
saya bole nynyi 3 bahasa, anda pula...?
Photobucket

3 comments:

Nak cakap ape,cakap jer..