December 30, 2010

Time Table versus Zombie



Kat atas tu semua orang tahu gamba apa kan? games zombie versus plant.haha. sekarang aku tengah gila main game ni. Best woo main..tapi penat la kena lawan zombie yang hodoh tu.Okie aku tahu, aku ketinggalan sebab game ni dah lama ada tapi aku baru je start main mende alah ni 2 minggu lepas.



Gamba kat atas tu pulak gamba jadual tuk sem depan . Nampak tu kelas aku bermula hari Ahad ni.adussss..gila tak sukeee ! sesak kan jadual, macam tak bernafas aku dibuatyer..tinggal 2 hari je lagi baki cuti ni. barang-barang pun dah kemas.ececeh, asal aku macam semangat lak nie..bukan.bukan. aku suka buat keje awal supaya tak kelam kabut.

Tiba-tiba mengidam nak makan mcdonald.ape cerite nie.aduyai..eh, aku kena tagged suh masuk contest la.ape lagi nak pergi check out.dada~~





Salam Sayang Dari
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Nak cakap ape,cakap jer..