January 31, 2011

kertas renyuk

hye semua ;)

Sejak beberape hari sudah tiada mood nampknya.tak tahu sebab apa.
hurm...kali ni nak cakap pasal perasaan lah.

sejak dua menjak ni, selalu berfikir macam-macam. fikir yang bukan-bukan. why ha??macam orang dah putus cinta pun ade gak..huuu.. betul ke ape orang kata kalau awal-awal dulu semuanya manis..kalau sekarang ni semuanya dah jadi pahit..hurm..betul kot ape orang kate tu...apepun yang bakal berlaku lepas ni harap semuanya baik sahaja.

to him : i know you understand this .
selalu kate saya tak sayang awak kan padahal.......(sayang gila kat kau)



ini saya suka. bace yang dalam kertas bentuk love tu je..

gamba : google

rara : bila emosi menguasai diri

Salam Sayang Dari
Photobucket

1 comment:

  1. awak2, awak sombong yer gan saya skrang...blog saya pn sudi nk singgah da yer...xnak datang yer wed saya..sedihnyer..

    ReplyDelete

Nak cakap ape,cakap jer..