June 20, 2011

Sayaaaaang Abah && Emak

hai semua.diharap semua sihat-sihat saja.
post entry kali ni rara buat sebab...tadi tengok cerita kat astro.tajuk nya sayaaaang abah.sedih woo cerita tu.teresak-esak rara tengok T__T (cover-cover sket sebab semua ada time tu.haha).lagipun sempena hari bapa ni apala salahnya kalau buat entry khas untuk ayah dan ibu rara kan..;)





belum terlewat rasanya rara nak ucap......
Abah , Selamat Hari Bapa.
abah lah yang terbaik.walaupun abah garang, selalu tak bagi along keluar rumah lama-lama(padahal anak dara dia ni dah besar kott.haha), abah tak selalu marah tapi sekali abah marah, memang takut ar.,huhu.abah sediakan semua yang along perlukan..banyak yang abah buat untuk along kan..jasa abah takkn dapat along balas.tapi satu hari ni along kan buat abah bangga dengan along k. along susah nak cakap perkara ni depan abah yang..........along sayaaaang abah :')










untuk emak, Selamat Hari Ibu.
mak la ibu yang terbaik dalam dunia !!! ;)
terima kasih untuk segalanya mak.terima kasih kerana melahirkan along.mak jaga along dari kecik sampi besar.layan kerenah anak dia yang sorang ni.walaupun mak selalu bebel kat along , marah-marah ,mak selalu ada bila along ada masalah..tu yang buat along sayaaang mak !










Untuk embah:
ini insan yang istimewa dalam hidup rara. dia yang jaga rara dari kecil bile mak rara pergi kerja.rara tak pernah berpisah dengan dia...tapi bila dah besar ni rara belajar jauh dan terpaksa jauh dari embah. along sayyyaaaang embah sangat, dia jarang marah rara,selalu mask ape yang rara suka makan, suka bagi duit kat rara,tidurkan rara sampi rara besar.rara rindu embah.dah lama tak jumpa.. (panggilan embah tu tuk pangiln orang jawe, dalam malay biase embah tu nenek )




ni adik ketiga.nama dia mohamad ayrell rayyan.
suka cium budak ni.hehe




ni adik ke dua.nama dia najia.


lucky i am coz have all of them (':
heart them soo muchhxoxo ;')









Salam Sayang Dari
Photobucket

3 comments:

Nak cakap ape,cakap jer..