October 11, 2009

For The First Time

aku telah mencatat rekod

aku telah berjaya drive kereta dari uitm segamat ke luar.haha
satu pencapaian yang membanggakan.(^_O)
aku drive tak sampi bandar sebab aku tak berani.kekeke
tapi okie la tue...


sebelum ni aku tak pernah drive kereta kat sini,
ye la dah part 5 kot,
semua kawan-kawan aku dah bising suruh aku drive tapi aku tak nak
walaupun sebenarnya aku dah ada lesen dan "P" pun dah habis.
giler kan?? giler penakut.hahaha(suka hati lar)

hari jumaat 9 October 2009, buat sejarah pergi outing, aku bawak kereta lol.
besh-besh,teruja pulak.;)
(terima kasih la pada tin2 yang paksa aku bawak kereta.hoho)




ok, ini saya yang sedang memandu ;)

ni la fatin nazira,merangkap jpj aku.ni die tengah batuk,so tutup mulut takut virus merebak.hehe

ni fatin, dia jadi penumpang duduk seat belakang

sory jojo, i candid gamba u time tidur.hehe

nie memang aku drive tau,bukan lakonan




RaRa : pasni nak drive lg ar ;p

5 comments:

  1. adakah outing kena pakai baju kurung?


    pasni bleh drive sampai rumah akak plak~

    ReplyDelete
  2. rara to dobot:
    la nie bru brni dik
    kah3

    rara to zara :
    xla..
    itu hri jumaat so kna pki bju kurg lorh.
    kt cni jumt & isnn kna pki bju kurg
    tp smpi waktu ofc je lol.huhu

    ReplyDelete
  3. ye taw ini bukan satu lakonan..hehe

    ReplyDelete
  4. hye rara..dah pandai drive ye..
    t follow yana ye

    ReplyDelete

Nak cakap ape,cakap jer..