December 27, 2009

Cuti dah sampai penghujungnya

ermm..rasa cuti ni sekejap sangat la.minggu depan dah kena balik u.adoi..tang ni yang cek tak suka. walaupun duduk kat rumah sebulan lebih ni bosan tapi aku lebih prefer jugak rumah dari u.haha.sebenarnya aku tak suka balik u sebab kat sana nanti bermula la perjuangan aku semula,berjuang dengan buku-buku,kuiz,test dan assingment yang berlambak.penat,penat. tapi tidak mengapalah,ni kan tugas aku sebagai pelajar.mahu atau tak mahu kena buat juga.kan...;)

barang-barang nak balik u hampir semuanya dah beli.cume tinggal sikit je lagi.aku memang suka beli awal-awal supaya nanti tak kelam kabut.sekarang tinggal nak kemas barang-barang je lagi.tak pe..buat sikit-sikit dulu nanti lama2 siap la. ayah dah beritahu nanti aku balik kampung dulu jumpe nenek dan atok jadi aku kena bertolak awal. maknanye dah tak lama la aku duk rumah ni,tinggal beberapa hari je lagi ni..ish,sedihnye nak berpisah dengan katil kesayangan aku.waaa.;(

cuti ni aku tak de la buat pe sangat pun.kerje?oh no tidak..asyik makan,tidur,tengok tv.dah makin gemuk anak dara sorang ni.haha tapi jangan la ingat aku buat tu je,aku buat gak kerja-kerja rumah yang lain,tolong masak,basuh baju dan banyak ag ar.disebabkan ayah aku selalu sibuk,dia jarang dapat bawak aku sekeluarga pergi berjalan-jalan.tapi kalau ada masa tu dia akan bawak juga anak-anak kesayangan dia ni pergi makan angin sekejap." tak pe abah, "along tahu abah sibuk..". percaya atau tak sepanjang cuti ni aku langsung tak keluar berdua dengan adik pergi ke shopping kompleks yg selalu kami pergi tu, sebab cuti-cuti sebelum ni aku memang akan pergi tapi kali ni tak pergi pun.kalau ade pergi pun mesti dengan ayah dan emak.alasannya sebab ayah aku tak benarkan,memng betul pun,ayah tak bagi pergi.

memang bosan pun kan kalau jadi aku,dah la kat sini aku langsung tak de kawan..camne nak ade kawan,kat taman rumah aku ni ramai budak-budak kecik je.tak kan la ku nak berkawan dengan dorang.kalau setakat kawan-kawan adik aku tuh ada la gak tapi itu kawan adik aku bukan kawan aku.lagipun aku kan jarang ada kat rumah,banyak masa aku dekat segamat nun, so kira aku ni macam menumpang kejap je la kat sini. aku kan baru pindah kt kedah ni tak mustahil aku susah nak dapat kawan.kesian kan..


nak cakap pasal ❤❤ pulak ke?? aku dengan centa camtu lar..kejap okie kejap tak okie.kami berbeza keadaan ,jadi susah nak faham keadaan masing-masing.kadang-kadang cemburu tengok pasangan yang lain tu,kenapa kami tak macam mereka?entah lar...susah nak cakap.tak payah cakap la.apapun yang berlaku aku tetap sayang centa hatiku ;) aku rindu dowh kat kau..

baru teringat nak dafta kelas masih lagi tak boleh.geram betul! mahu tengok esok pula.
teringin nak buat diary la untuk tahun baru ni.haha.persoalannya rajin ke aku menulis setiap hari??
apa azam tahun baru aku ek??baru aku sedar yang aku tak buat azam lagi.ahaha.hampeh betul.tak pe2 ada masa lagi ni.ala kalau buat dikotakakn azam tu bagusla,tapi ramai yang tahu berazam je buatnya tidak.betul kan?heee~~

korang percaya tak ada kawan yang pelik tapi benar?aku percaya...;)



RaRa : nak sambung kos ape untuk degree nanti? tolong la aku buat pilihan..

No comments:

Post a Comment

Nak cakap ape,cakap jer..