December 19, 2009

Kami bukan batak tapi Kami gembira

tempat lokasi : Tanjung Dawai
masa : petang

dalam hujan yg renyai-renyai diikuti angin yg sepoi-sepoi bahase bak kate pepatah . haha . aku di ajak oleh bapaku untuk ke tanjung dawai . ikut saja tanpa banyak celoteh . mak , adikku pun ikut jugak . ofcoz semua ikut coz itu je yg ada dalam family aku . haha . mmg best . bestnye tang snap picture yg pelbagai action . hua3 .
lepas penat posing kat tepi air tu kiteorang pegi makan . yummy-yummy . ikan bakar dan sotong goreng serta sambal dan sos , pehh ! sangat sedapp ... wuaaa .. kenyang-kenyang .. lepas kenyang ape tunggu lagi balik rumah laa . korang tgk je laa ape yg aku dah buat kt tepi air tu . haha . go on see the picture ! yea ...




kami macam batak dengan air .. haha ..



lihat laa pantai , cantik bukan ? pantai yg cantik ke aku yg cantik ? hehe



makan tym . yummy .. melazatkan .. kami mmg kuat makan . hua3 .

aku , si payung dan air .. huhuhu .


abahku , emakku dan adekku . semua posing sakan lagi-lagi yg baju petak-petak tu .
hampeh je



RaRa : amat gumbira pada hari itu

2 comments:

  1. teringin nak g pantai yang cantiK!! asyik pergi yg tak seberapa meriah je

    ReplyDelete

Nak cakap ape,cakap jer..