November 19, 2010

Ok.Tiba Masa Untuk Keluar Dari Kepompong.

Tajuk entry cam tak ley blah kan..tak kesah la..tak de kaitan dengan rama-rama atau kupu-kupu.
aku rase kan aku dah macm malas pulak nak berblog ni..sebab celcom berukband ni selalu sangat wat hal.. jadi emosi dan jiwa aku terganggu disebabkan dia tuh. bile line dh lembat nk bukak home page pun lagi la lembat..aku sempat tgk movie dulu baru habis loading.kelembapan line yang sangat teruk. padahal bayar tiap2 bulan.tapi cam hampeh. bila hujan sket xpun sempena cuti2 umum mula la lembap . CELCOM kau tak habis lagi ke nk upgrade??dah 3 thun lebih sampi sekarang pun tak okie.aku harap klau orang celcom bace post ni dorang boleh buat improvement ye.


CB aku ni versi lame..lame giler .tak cangih kan..tapi dah banyak berjasa kooottt.

hujung bulan ni nak konvo.so kena la pergi rehersal. okie.aku akn fly to shah alam..shah alam here i come.weeeetiiitt! okie aku tipu aku excited sebb nk dtg shh alam bukan krna konvo tapi sebb nak jumpe buah hati aku la wei..dah berbulan tak jumpe kot.sengsara jiwa ni. sayang..tunggu i datang tau,tau..u jemput i kan,,hehe gediks lar...aku pun rindu kt kawan2 especially groupmate aku yg selalu gado2 mlm2.wei gang,,fatin nazira, marel dan fbi..nti jumpe yerk.

ni lah dia orang yang aku rindu sangat tu...

ni la gang gadoh and baek aku..rindu korang !

aku rasa aku dh lari tajuk.haha.
walaupun dah lambt aku nak ucap selamat hari raya aidil adha. mood raye masih ade lagi kn..

okie lah nk cakap tu je.ade mase aku merepek lagi.
adios.eh,eh tak style lah. zaijien( adeee faham ke?? cari sndiri maksud k..)

Blogger Templates
Blogger Templates

No comments:

Post a Comment

Nak cakap ape,cakap jer..