December 10, 2010

25 thing about Me




Sekarang nk jawab tagged dari cik marel dan cik aten.

once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random, things, facts or goal about you. at the end, choose 25 people to be tagged. you have to tagged the person who tagged you. if i tag you, its because i want to know more about you
.

25 thing about me :

1. Nama saya Nur Farah Ain Binti Ahmad Radzi.

2. Saya lahir pada 4 Ogos 1989. Dah tahu ni sila hanta hadiah ey..

3. Dilahirkan di Perak, Dibesarkan di Selangor.

4. Sekarang menetap di Bedong, Kedah.

5. Saya ada 1 adik perempuan berusia 15 tahun dan 1 adik laki berusia 5 bulan.

6. Kalau ada masa lapang saya suka melayari internet, mendengar lagu, dan membaca.

7. Dulu cita-cita nak jadi cikgu sekarang ni tak tahu la nak jadi apa..haha

8. Saya sayang emak, ayah, adik, embah dan cinta hati saya.

9. Sekarang saya menyambung pelajaran di peringkat ijazah.

10. Menjadi warga UiTM Merbok, Kedah. ;)

11. Saya suka warna ungu dan hitam

12 . Paling suka makan laksa dan tomyam yang mak buat. Boleh tambah sampai 3 pinggan ok.

14. Saya suka nombor 3 dan 5.

15. Saya mencintai seseorang dan orang itu adalah Mohd Azlan Othman.

16. Jadi status saya bukan lagi single tapi sudah berpunya.

17. Saya teringin sangat nak pergi Paris. Nak tengok Eifel Tower.

18. Saya seorang yang agak tidak rajin.Erti kata lain adalah pemalas.haha

19. Juga seorang yang sangat sensitif.

20. Mudah menangis bila rasa sedih .

21. Saya sangat suka makan,makan dan makan ;)

22. Saya minat Siti Nurhaliza

23. Saya ada blog.Nama blog saya Si Gadis Berkaca Mata.

24. Saya sekarang belajar bahasa mandarin.

25. Secara rasminya saya dah menjadi alumni UiTM sebab baru je lepas konvo.

Ok.Done !

Nak tag sape pulak ye...erm..cik fatin nazira, cik najia, cik ayu candy , cik dayah ( sweet candy, cik sya, cik fazz, cik alin..dan tak tahu la..sapa-sapa yg nak boleh la buat gak.


Salam sayang dari,
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Nak cakap ape,cakap jer..