December 8, 2010

Mari Join BlogLarian



Salam semua..

Hari ni nak share sikit pasal BlogLarian. Clasmates say Cik Dayah yang beritahu pasal blog ni.

Apa itu BlogLarian?? Blog yang berlari-lari ke..ohh semestinya bukan. BlogLarian ni salah satu web untuk menhubungkan semua rakan-rakan blogger. Ia macam Blogwalk lar..Ia bagus untuk tingkatkan trafic blog supaya ramai orang datang baca blog kita. Ia menarik sebab kita boleh bukak banyak blog dalam satu browser tu. Jadi mudah kita nak tengok blog yang lain. Senarai blog yang ada bergantung la pada berapa banyak admin letak. So ape lagi, join la cepat. Untuk keterangan lebih lanjut sila klik sini.---> BlogLarian

Ok. sekarang saya mahu lengkapkan slogan " Saya suka berblogwalking kerana.....Saya dapat melihat banyak blog yang cantik dan smart. Banyak tips dan tutorial dapat dikongsi bersama.Selain itu saya juga boleh menambah kenalan blogger melalu blogwalking. ;)

Saya kena tag beberapa rakan blogger,so kamu yang di tag sila join ey.
The lucky person is Marelfira, Cik Aten, Fatin Nazira,Kak Zara, Zynoe, Hasdayanti, Yunus, Najia, Fazz, dan sapa-sapa yang berminat pun bole join jugak ^_^


Salam sayang dari,
Photobucket

1 comment:

  1. wah, jom syg...lari2...huhu..maceh ye, mmmuah!
    jgn lp jwb tag marel tau!

    ReplyDelete

Nak cakap ape,cakap jer..