December 7, 2010

Graduation's Day

Bersamaan 30 November 2010, hari Selasa maka dengan jayanya saya telah bergelar alumni UiTM dan rasminya sudah mempunyai Diploma. yea...;).cepat-cepat sila bagi saya job . c(;
Saya telah berjaya graduate on time. Ini kali pertama saya dapat meraikan hari bersejarah iaitu hari konvokesyen setelah 3 tahun berhempas pulas. Syukur alhamdullilah penat lelah saya selama ini terbalas.( maklum lar dapat merase pakai selempang tu..anugerah naib chanselor gitu..hehe ;) ) Nanti tengok yer gamba bersama Dato Sahol .


Sijil yang saya terima.Bukti saya dah konvo ;)

Akhirnya, kami dapat berkonvo bersama.
Doakan semoga jodoh kami kekal berpanjangan.amin.
love you sayang .


Keluarga saya yang sangat saya sayangi.
Kalau dulu berempat sekarang dah tambah sorang jadi lima. ;)
adek jia, terima kasih teman kak long mase konvo.

Yang atas gamba family saya, yang bawah pule gambar mak cik saya. mak cik syidah, terima kasih bagi menginap dirumah selama seminggu. lain kali saya datang lagi. ;)

Bersama adik saya, Mohamad Ayrell Rayyan. Nanti dah besar jadi tiru macam kakak tau.

Nampak muke saya yang senyum berseri dalam skrin tu..

Ayah yang datang teman saya haritu..

Kenal kan dengan lelaki sebelah ni..?hehe


Terima kasih kepada emak, abah yang sentiasa memberi sokongan kepada anakmu ini.Segala jasa pergorbanan mu sangat bererti..Tak lupe juga, terima kasih kepada semua lecture di UiTM Segamat, Johor yang telah berusaha mendidik saya selama 3 tahun.
Pada rakan-rakan yang selalu membantu terima kasih untuk semua itu.
Thank you soo much...;))

Terima kasih emak. Terima kasih abah ! along sayang mereka .

Penerima ANC bersama Dato Sahol Dan Dekan Fakulti . Cube cari saya di mane? ;)


suasana ketika hari konvo..sesak kan.ramai sangat orang.huuu

Waktu konvo haritu saya dapat sesi petang , so masa macam tak cukup untuk bergambar. Habis majlis hujan pulak, memang penat lah..semua nak cepat. Kelam kabut cari parent dan kenalan. Harap lepas ni kalau konvo dapat turn sesi pagi pulak yer..huuu..

Azlan dan Mohamad. Mereka kawan sekelas saya lah..

Now, seperti yang semua tahu saya sedang menyambung pelajaran ke peringkat degree pule.Bachelor Of Science In Information Studies Library And Information Management at UiTM Merbok, Kedah. Lagi 1 tahun setengah untuk graduate degree. InsyALLAH i will try my best for this degree !

Sekarang ni tengah cuti sem, so sangat boring duduk di rumah. Nak jumpe En.Azlan jauh pulak..habiskan masa dengan main dengan rayyan je nampknyer..okie. Dah panjang membebel ni.jumpe lagi di entry yang akan datang. Bye.


Salam Maal Hijrah ;)


3 comments:

Nak cakap ape,cakap jer..