December 25, 2010

Jom Berkenalan

Mood hari ni nak jawab tagged dari oh lala. oh lupa nak kenalkan, dia rakan blogger yang baru.nice to meet you ;)). pergi la terjah blog beliau ey. blog beliau comel.


syarat - syarat untuk join segmen ini adalah ;


1)Buat Entry bertajuk "SEGMEN JOM BERKENALAN"
2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda atau sidebar
3) Jawab soalan berikut ; -

Apakah status anda ;
RaRa belum berkahwin.Masih bujang taaapiii..sudah dimiliki oleh seorang jejaka yang paling disayangi.Harap-harap jodoh kami berkekalan selamanya ;)

Ceritakan tentang diri anda ;
RaRa berumur 22 tahun , tahun hadapan. Anak sulung dari 3 adik beradik. Sekarang menetap di Kedah. Sedang menyambung pelajaran di UiTM Merbok, Kedah dalam jurusan Bachelor Of Science In Information Studies Library And Information Management.

Ceritakan tentang Blog anda ;
Nama blog rara Si Gadis Berkaca Mata sebab rara kan pakai kaca mata^_^ Blog rara ni bercerita pasal diri sendiri dan orang disekeliling yang rara kenal. Ade jugak info yang rara share bersama. Dah lama buat blog ni tapi jarang update sebab sibuk dangan study sampi tak de masa. Blog ni cam tema kanak-kanak je? cute-cute gitu. erm tak kesah la,,yang penting rara suka. Ade ke yang bace blog rara?? ;)

Apa pandangan anda tentang dunia blog ;
Blog ni bagus untuk penulisan kita. Kita dapat share banyak maklumat dari berblog. Blog ni ibarat cam diary elektronik la. kita boleh luah apa yang kita rasa, pengalaman, cerita or apa-apa je melalui penulisan dalam blog ni. Melalaui blog ni kita akan dapat ramai kenalan baru ;)

Nasihat anda kepada rakan - rakan yang baru nak buat blog ;
Tak rugi buat blog. Kita boleh simpan banyak kenangan dalam blog. Contohnya macam gambar, kalau simpan lama-lama kan boleh rosak tapi dalam blog ia tetap elok dan boleh direview semula. sweet memory tau..Kalau ada papa yang kita tahu, tapi orang lain tak tahu, kita boleh share, like many says sharing is caring ;)

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda ;
Maybe sebab tuan blog ni cumel koott.haha .just kidding.nope laa..entah la..biarlah orang yang menentukan.

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog ;
Selagi rara rasa suke dangan blog selagi tu la rara akan berblogging. Impian? kalau boleh nak jadikan blog rara popular.Biar satu dunia tahu ini blog rara.haha( angan-angan mat jenin. )

sekarang masa untuk tag empat orang bloggers . mari kita tengok siapa yang kena ;







Salam Sayang Dari
Photobucket

2 comments:

Nak cakap ape,cakap jer..